Унікальний Mercedes G-Class для тенісиста: знайдено перший AMG

Відреставрований Mercedes G-Class AMG 1984 року, створений спеціально для легендарного тенісиста, тепер доступний для огляду широкій публіці. Унікальний позашляховик став частиною експозиції знаменитого автомузею Петерсена в Лос-Анджелесі.
Історія цього автомобіля розпочалася майже 40 років тому і пов’язана з ім’ям відомого чехословацького тенісиста Івана Лендла. Під час перебування на турнірі в Штутгарті у 1984 році спортсмена запросили на екскурсію на завод Mercedes-Benz. Саме там і народилася ідея створення унікального автомобіля.
Як повідомляє сайт Classic Driver, під час відвідування заводу Лендл звернув увагу на позашляховик G-Class, однак висловив певне невдоволення дизайном передньої частини авто. Тенісист поцікавився у представників компанії незвичайною можливістю – чи реально придбати “Гелендваген” із фронтальною частиною від Mercedes S-Class W116?
Це завдання взялися виконати фахівці AMG, які на той час ще не були офіційним підрозділом Mercedes-Benz. Тюнінг-ательє не обмежилося лише зміною “обличчя” позашляховика. Для автомобіля розробили особливе забарвлення та встановили стильні литі диски, що додали йому ексклюзивності.
Інтер’єр також зазнав суттєвих змін. Салон Mercedes G-Class AMG отримав оббивку з високоякісної шкіри. Стандартні сидіння замінили на спортивні крісла Recaro з електричним приводом регулювань, що забезпечувало додатковий комфорт під час поїздок.
Цікаво, що при всіх зовнішніх та внутрішніх модифікаціях силовий агрегат залишився без змін. Іван Лендл обрав модель Mercedes 300GD із 3,0-літровим п’ятициліндровим турбодизелем. Потужність двигуна становила всього 88 кінських сил, що робить цей автомобіль найповільнішим з усіх коли-небудь створених Mercedes-AMG. Максимальна швидкість унікального позашляховика не перевищує 127 кілометрів на годину.
Ця особливість додає автомобілю ще більшої колекційної цінності. Адже сучасні моделі від підрозділу AMG асоціюються насамперед з потужністю та швидкістю, а тут – справжній раритет з протилежними характеристиками.
Варто зазначити, що цінителі ретро-автомобілів марки Mercedes мають можливість придбати й інші раритетні моделі. Наприклад, нещодавно на аукціон виставили унікальний Mercedes W126 AMG, за який планують отримати приблизно 850 тисяч доларів.
А тим часом в Україні також можна зустріти рідкісні моделі від німецького виробника. Зокрема, на вітчизняних дорогах помітили потужний 840-сильний Mercedes-AMG на номерах іноземної реєстрації.
Але, повертаючись до головного героя нашої розповіді – першого G-Class AMG, – варто відзначити, що реставрація дозволила зберегти автентичність цього унікального автомобіля для майбутніх поколінь поціновувачів автомобільної історії. Тепер кожен відвідувач музею Петерсена може побачити, як виглядав “Гелендваген”, створений за індивідуальним замовленням для зіркового спортсмена майже чотири десятиліття тому.
Дарина КОЗАК, «СічНьюз»